Mulekan hari ini tanpe mengharapkan pd yg x pasti :)
Teddy Stylove

Saya Tidak Kuat

Asalammualaikum...



hari ini saya nak luahakn perasaan saya yg dh besarang menggunung macam Busut!
ok..korang, actually sy bukanla seorang gadis yang baik apetah lagi berguna..why i say so? because i fail to become a good daughter, sister either a good friend..

saya xmahu cerite ape yg telah terjadi ...sbb ianye sangat perit bg sy tpi mungkin tidak bgi kalian...saya bkan seorang gadis luar biase ....saya hanye gadis yg bnyk kekurangan dri..awak nk taw x? saya sebenanye menyorok di sebalik dri saya..kenape sy ckp mcm tu? sbb sy pendam sumenye , sy telan sumenye smpai busuk menanah terlecet..huhu...

kalau dulu sy boleh becerite masalh sy, walaupun dngan orang tertentu saje, tpi sjak berlakunye 1 peristiwe itu, sy mulai menyimpan sendri tanpe ade siape2 mengetahui ape yg sedang sy alami.. keceriaan yg terpancar di wajah dan tingkah laku sy mmbuatkan sy ingin tros ceria...yup! sy HyperActive, ramai g cakap bgitu tpi tahukah korang , di sebalik sume tu...sy ase sy hanyelah insan kerdil yg terkurung di dalam kotak kecil yang dibuang ke dasar lautan tnpe ade sesiape menyedari kewujudan sy.. saya cube hiburkan hati yang kusut,kalut, pasrah, terluke dangan mencipta dunia imaginasi saya sendri...dunia yang hanya saya yg mengerti, dunia yang hanye saya saje bisa menggerakkn dan mencipta cerita..dunia yg penuh dengan rhsie, penuh dengan imaginasi2 di luar jangkauan kalian... tpi tidaklah sehingga mewujudkan dunia yang melampau dan dilaknat Tuhan..

saya x kuat mcm yg korang sangkekan .. ape yg korang tgox tu sume adelah dri sy yg cube kuat ,cube dan tros cube menjadi lbih kuat dan tabah..sy jtoh, sy cube bangkit...sy jtoh lgi, dan sy cube bangkit lagi dan lgi dan lgi..sekarang ni, sy ase sy smkin lemah , smkin tidak keruan dan semkin mendung ibarat awan mendung yg muncul semase hari hendak hujan...Smge Allah tabahkn hati ini ...terllu bnyk peristiwa yang brlaku mnyebbkn sy sentiase DOWN tpi sy ttp tahan dan tahan...Maaf sbb saya bukan gadis yang baik buat semua....



terllu bnyk ingin sy ceritekan ttpi ckupla hnye sy sowang yg tahu... di sebalik WAJAH ini , tingkah laku dan jugak watak saya ini...tersimpan sesuatu yang sy sendri tidak sanggup untk mengingatinya lagi, tidak sanggp mengingatinya lagi tpi ianya sentiase terpahat di hati ini...orang akan cakap yg berlalu, bialah berllu...YUP!Mmg btol, yang berllu itulah sebenanye menjadi punca KEKUATAN sy masih bernafas dan masih berdri lagi...

Everyone has a secret , but for me EVERYTHING that happen is a SECRET..
sekian~

No comments:

Post a Comment