Mulekan hari ini tanpe mengharapkan pd yg x pasti :)
Teddy Stylove

Tahukah Korang?

Tahukah korang kalau orang yang kelihatan begitu tegar hatinya, adalah orang yang sangat lemah Dan perlukan pertolongan?

Tahukah korang kalau orang yang menghabiskan waktunya untuk melindungi orang lain adalah orang yang sangat perlukan seseorang untuk melindunginya? ??

Tahukah korang kalau tiga hal yang paling sulit untuk diungkapkan adalah :
Aku cinta kamu, maaf Dan tolong saya..

Tahukah korang kalau orang yang suka berpakaian warna merah lebih yakin kepada dirinya sendiri?

Tahukah korang kalau orang yang suka berpakaian kuning adalah orang yang menikmati kecantikannya sendiri?

Tahukah korang kalau orang yang suka berpakaian hitam adalah orang yang ingin tidak diperhatikan Dan perlukan bantuan Dan pengertian korang?

Tahukah korang kalau anda menolong seseorang, pertolongan tersebut dikembalikan dua kali lipat?

Tahukah korang bahawe lebih mudah mengatakan perasaan korang dalam tulisan dibandingkan mengatakan kepada seseorang secara langsung? Tapi tahukah anda bahawe pekare tersebut akan nampak lebih bernilai saat korang mengatakannya dihadapan Orang tersebut?

Tahukah korang kalau korang memohon sesuatu dengan keyakinan, keinginan korang tersebut pasti dikabulkan?

Tahukah korang bahwa korang boleh mewujudkan impian korang, contoh macam jatuh cinta, menjadi kaya, selalu sehat, jika anda memintanya dengan keyakinan, Dan kalau kornag benar2 tahu, akorang akan terkejut dengan apa yang boleh korang lakukan.

korang janganlah percaye bulat2, ini bedasarkan pemerhatian saje. Kalau korang perlukan salah satu yg sy sebut kat atas tdi tu,dan korang sapat menolongnya, korang akan dapati pertolongan yg korang hulurkan tu akan dikembalikan dua kali lipat gande .
cubelah sendri...

No comments:

Post a Comment