Mulekan hari ini tanpe mengharapkan pd yg x pasti :)
Teddy Stylove

12.12.2011

Asslmmualaikum again..

Hahaha… arini 12.12.11 erm… seriously,aku ase sdih n sgt tertekan…nk taw knape? xperlula aku cerite kan sebbnye..cis!! ape gune tulis blog…erm….. Pekenln hnye dlm laman muke buku,aceceh!! Erm..tahla..aku xtaw nk mulekan cmne…seriously!! Hrini aku DEMAM PANAS!! SWEAR that aku wndukan dye berdue..sape dye berdue? Dye bdue adelah penyeri idop aku, sntiase di cc aku ,mmberi aku smgt utok tros kuat!!!

Aku sgt sygkn dyowang seperti dyowang syg aku kot..haha….erm! Dyowangla kwn yg aku syg selain Awan n Nysa….syg korang ketat2…. Tbe2 cahaye yg gelap betukar malap! Erm…. Ketenangan yg ku impkan upenye bergelora jua akhirnya… Akihirnya aku dtingglkn dngan serbu 1 persoalan didlm minda… aku mcm xle trime hkikat ini….serius!! aku kecewa,atiku ancur berkecai,serbu penyesalan melanda !! saat ini,aku ase cm nk je bnuh dri! Bia kowang taw betape pentingnye pesahabtan korang bgi aku….

1 khabr darmu tidak lgsung ku dengar…Aku menanti dan tros mennti, tiap mase aku pkirkan korang! Tpi adekah korang pkikan aku!!! Air mate?? Xmmpu aku bendung lgi! Saat ini ,aku mcm dh hilang kewarasan dri! Aku ase cm nk amex pisau ! nk kuakan hati aku, tuka nan ati korg, bia korang taw ape aku ase, bia korang taw betape aku syg n pentingkan pershabatan yg kite dah bina ni! Erm…. Aku cube besabar!! Tpi aku xmmpu.. aku cube bngun! Tpi aku jtoh….. mudahnye kau melukakan ati aku!!

Arghhhh!!!! Aku serabut dan serabai!!! Aku ase aku dah x mmpu nk percayekan sesiape lgi, aku xmmpu nk bertahan lgi! Bru aku taw betape RENDAHNYE nilai pershbtan, nilai jnji, nilai syg korang! Serius!!! Aku wndu korang n aku syg korang!! Aku ase nk mnyesal sebb pecayekn korang,criter mslh aku kt korang ….erm!! serius,aku malu pd dri aku sndri… sbb aku pecayekan korang same cm aku pecayekan family aku! Korang ckp korang syg aku! Korang jnji xkn tingglkn aku!! Tpi mane!! Aku ni bngkai bernyawe ke bgi korang!!! Btol kn? Bngkai yg xlyk untuk mendampingi korang …..Fikiran aku semkin melyang,aku pkikan korang …. Aku! Aku!! Argh!! Wluun korang wt aku cmni, dalam ati aku…xde secalit pon ase dendam! Aku ttp syg korang smpai bile2!!

Klu dlu korang kate aku x gnggu korang, aku boleh kongsi mslh nan korang , aku boleh anggp korang org yg boleh dpercayai….tpi upnye korang cume nk jge ati aku jer!! Klu korang kate korang syg aku, korang xkn tingglkn aku, korang akn ade untuk aku,aku sbhgian dri keluage korang! Upenyer tu hnye pemanis kate untuk aku disakiti.. thank beb!! Trime kash mengajar aku erti sebenar pershbtan,kesetiaan dan erti kasih syg….thank sgt2!! kau mintax aku lupakn sumenye kn? aku akn cube wlupun aku xboleh! aku taw mmg amt mudah kolupekan aku sbb aku hnye smpah bg korang!xpela..aku ttp syg korang!


Kehadapan korang yg aku sygngi dan aku percaye…

Aku taw korang xkn bace coretan ni..tpi klu suatu saat nnti korang terjumpe entri ini..aku nk korang taw sesuatu…. TEDDY CINTA DAN SYG KORANG SGT2!!! Maaf sebb hadir dalam hdop korang tnpe korang harap dan maaf klu teddy bukan yg mcm korang harapkan!! Teddy cube percaye ade hkmah disebalik pengenaln kite ini… tedy cube percaye wlupun tedy xtaw ape hikmahnye! Tpi ckupla tedy ase sume ni… Kasih syg, sikap ambil berat korang buatkan tedy ase dihargai wlupun ianya hanye sebentar.. Trima kash sbb telah berjaye buat tedy pecayekn korang dengan meluahkn perasaan tedy… trimas bg tedy pinjam sedkit ruang untuk hati korang selitkan tedy wlupun sebentar!Trimas bg tedy pinjam bahu untuk tedy menagis dan meluahkan ase…. TEDY CINTA & SYG KORANG!! Biarlah Allah je taw betape tiap mase tedy tiap mase mmkirkn keadaan korng, betape tedy ingin menjdi sbhgian dri idop korang untuk selamenye!! Andai tedy ini xlyk untuk semua itu,maafknla dri yg hina ini….. Tedy taw, korang dh ade peganti dri tedy, tpi jgn korang khuatir, xd sape yg akn tedy cri untuk gantikan korang…mungkin kornag akn swoh tedy lupekan stiap pekare ttg korang, tpi kethuilah..amat MUSTAHIL sekali untuk tedy lakukan dan xmungkin tedy lakukan!! Maafkn sume kesalhn dri insane yg hina ini.. Maafkan tedy sbb terllu percayekan korang,terllu syg korang ,terllu wndu korang… maafkan tedy jugak andai ade kate2 tedy slame ini yg menyakiti ati dan nulari korang,teguris dan tetoreh sini sane..maafkn tedy!!! Ampunkn dose tedy,halalkn segalenye…Maafkn tedy jugak andai ade kate2 yg tedy luahkn xsempt tedy tunaikan..smge korang bhgie dngan yg tersayag!! KU KENANG KAMU DALAM DOAKU, H..I……

(Ckuplah pekenaln kli ini menjadi yg terakhir bgiku….aku x ingin mencuba lgi…kerane aku ttp aku menyendri…)

No comments:

Post a Comment