Mulekan hari ini tanpe mengharapkan pd yg x pasti :)
Teddy Stylove

Kapel Besties aku!

Assalammualaikum..

Erm…entri kali ini,aku nk kenalkn kowang nan 2 orang besties aku…Mereka sgt penting dalam hdp aku…sbb bg aku mereka la kakak dan abg aku…..walaupun aku lgi tue dri dyowang… Aku sentiase menyelit dan terbelit antare mereka bedue… Besties aku ni adelah pasangan kekasih , Diberi name Muhd Syazwan & Suzatul Annisah..mereka pasangan yg sgt bhgie aku rasela….

SUZATUL ANNISAH & MUHD SYAZWAN

Seriously,aku ase aku sllu kcuw dyowang nak date..sbb tiap kli dyowang kua date smbil shopping..aku akn ikot n kcuw dyowang nan buat kepale giler aku!!! Huhu… erm…yup,aku pling rapat nan dyowang n dyowang pling rapat nan aku,aku teke jela….mungkin jugak dyeowang ade besties lain…tpi aku xkesah…sbb aku syg mereka!!!

Aku ase endah dri sgt nk kwn nan dyowang, sbb serius aku ckp dyowang budak pndai ..aku x pndai…tpi dyowang sllu bg aku smngat! Aku taw dyowang syg aku.. dan aku syg glew kt korang!! SWEAR!!!

Kt sini,aku nk mohon ampun kt korang klu kdang2 korang nyampah nan perangai aku taw ko mesti nympah nan sikap aku kn? Sowila aku buli korang,skitkan ati korang, lukekan ati korang or buat korang sedih nan marah…. Sumpah! Xd niat ati aku pon nk buat mcm tu…. Maafkn aku law teguran aku menyakitkan ati korang bgitu jugak sebaliknye….

Kehadapan Nisa dan Awan…

Teddy mintak maaf yer andai tedy hadir mengganggu hdup korang .. Terima kasih sbb sdi trima BUDAK BERMASALAH cam TEDDY ni tox jadi besties korang!! Seriusly, air mate tedy menitik mase tulis entri ni.. Thank sudi kongsi suke duke korang bersame tedy….. thank sbb pecayekan tedy, thank sbb syg tedy….thank … bg tedy ,korangla kwn yg tedy ade,korangla kksih tedy…Thank percayekan tedy!! tedy xle nk than air mate ni…thank bg tedy kkuatan,thank korang!! AKU CINTA KORANG!! Tlong jgn pernah ase kecik ati nan skap nakal,degil, ngade2 n budak2 tedy ni…thank beb!!!



klu korang nk tgox link blog kapel besties tedy ni,ni dye..
http://awansharpshooter.blogspot.com/

Ikhlas: Teddy Stylove <3

2 comments:

  1. wah .. nice entry lah teddy .. thanx sis .. sorry lau kitorang amik hati lau kau tegur apa2 .. kitorang manusia biasa .. kayh .. sorry taw sgt2 .. anyway , sayang kau gak lah darling !!! dari awansharpshooter dan anyssdania :)

    ReplyDelete