Mulekan hari ini tanpe mengharapkan pd yg x pasti :)
Teddy Stylove

Bercerita tentang hari ini ,6 /10/


setelah berabad tdak menulis blog..arini aku gagahi dri untuk menaip sesuatu yg bermain di fkranku...cuace arini mendung ,nmun alhmdulillah air ujan masih belom menitik lagi membasahi bumi...
aku terfikir, masih wujudkan erti pershbatan...
kenape aku tanye bgitu??? sbb aku merasekan tdk wjudnye pershbatn yg benar2 ikhlas dan jjr...aku sndri tertanye, peshbatan zmn skrang wjud sbb ape?? adekah sbb suke2...

bukan senang nk cari shbat, aku sngt mengakui itu.. tpi aku sndri tefkir, layakke aku menjadi sahabat seseorang..layakke aku berkongsi suka duka gembira sedih bersama insan yg ku gelar shbat... aku x menyushkn mreka ke? mereke selesa ke nan aku?

bnda yg pling aku tkot bile bershbat ialah aku tkot kecikkan ati shbtku itu, aku tkot melukakan ati shbtku itu, aku tkot mereke mmbenciku.... dan kerane itu, aku tkotnk bershbat.. mmg aku pramh tpi stiap kli ade pekare yg mmbuatkn shbtku masam muke/menagis,aku menylahkn driku...
akukah punca smua ini berlaku??? :(

shabat...
aku ingin menjadi shbtmu... aku ingin buat yg terbaik untuk pershbatan kite....
aku ingin lihat senyuman kt bbrmu, aku ingin lihat kau gembira di cc ku..tpi aku xtahu layakke aku menggembirkn atimu..lykke aku beshbt dngnmu.... dan andai kehadiranku mengguris secebis atiku..maafkn aku, tgorla aku..agr aku bisa memahami driku ini...

sahabat, aku syg pdmu....
sahabat.... andai kau tahu, aku ingin berada di cc mu stiap ari....
mengelap airmatamu ktika kmu mnangis, berkongsi senyuman bersamamu....
tpi aku sedar, aku tdk mmpu melakukan smua itu.. maafkn aku whai shbat :(

No comments:

Post a Comment