Mulekan hari ini tanpe mengharapkan pd yg x pasti :)
Teddy Stylove

Buat Tatapan seoran lelaki yg bergelar SUAMI 1 ari nnti..

hari ini aku nk kongsi skit..
luahan hati untuk bakal suami .
padahal x terfkir pon nk khwin...
hahahah

tatapan buatmu,SUAMI..

Suamiku,
Jemputlah aku ke dalam hatimu yang indah itu,
Yang penuh dengan muatan rindu,
Meski rindu ini tidak terarah sekarang sayang,
Jujur dan ikhlas dariku...

Suamiku,
Jemputlah aku ke dalam hatimu yang indah itu,
Bimbinglah aku dengan Kasih Sayangmu,
Meski dirimu jua perlu dibimbing,
Aku sedia bersamamu...

Suamiku,
Aku inginkan dirimu,
Hatimu dan belaian darimu,
Aku ingin menjadi isteri yang paling kau sayangi,
Dan aku jua mahu kau menjadi suami yang paling ku sayangi..

Suamiku,
Ku yakini dirimu akan terus menerus hadir dalam diriku,
Kerana diriku jua begitu,
Hatiku mencari bayanganmu di setiap pelusuk rindu,
Menanti dengan kemesraanmu,
Menunggu dengan keikhlasanmu...

Suamiku,
Kasihilah aku seperti kau mengasihi ibumu,
Jagelah aku seperti kau menjage keluargamu,
Sayangilah aku sepertimane aku menyayangi drimu,
Cintailah aku sepertimane kau mencintai Raulmu..

Suamiku,
janganlah diaku lalai pada suruhan Allah,
Jangan juga kau lalai dengan tanggungjawabmu,
Bersamaku akan kite tunaikan bersame,
Segala suruhan dipatuhi ,segala larangan dijauhi...

p/s: bnyk lagi sebenarnye..
tpi xlarat nk menaip :) hahaha

No comments:

Post a Comment